Tworzenie makr i szablonów
Czy wiedziałeś, że stworzenie makr, szablonów czy wzorów dokumentów spowoduje że praca z oprogramowaniem pakietu MS Office będzie szybsza i łatwiejsza? Liczenie, analizy czy wprowadzanie danych będą zajmowały Tobie lub Twoim pracownikom mniej czasu, a kompetentnie przygotowane dokumenty sprawią, że wizerunek Twojej firmy wzrośnie wśród klientów oraz konkurencji?
Proponujemy Państwu usługę: tworzenie makr i szablonów.
Co to jest makra i szablon?
Makra, nazywane też makropoleceniami są małymi programami zapisanymi w niektórych programach MS Office. Najprościej można powiedzieć, iż służą automatyzacji często powtarzanych czynności w programach pakietu MS Office. Ich oczywistą zaletą jest fakt, że nawet użytkownik, który nie zna języka programowania VBA (Visual Basic for Applications) jest w stanie stworzyć mini-program, który potem może wykorzystywać w codziennej pracy, dzięki wykorzystaniu rejestratora makr.
Szablon to po prostu punkt startowy. Szablon dowolnego programu z pakietu MS Office to element, który raz utworzony może być używany wielokrotnie. Tworzenie szablonu można rozpocząć od dokumentu już utworzonego, od dokumentu pobranego lub od dokumentu całkiem nowego, który można dostosować na wiele różnych sposobów.
Oferujemy Państwu:
tworzenie makr wspomagających obsługę programu MS Excel
Tworzenie makra polega na zarejestrowaniu kliknięć myszą i sekwencji klawiszy. Utworzone makro można edytować w celu wprowadzenia drobnych zmian w sposobie działania. Załóżmy, że użytkownik co miesiąc tworzy raport dla kierownika ds. księgowości. Nazwiska klientów z zaległymi należnościami mają być sformatowane na czerwono i z pogrubieniem. Można utworzyć, a następnie uruchomić makro, które będzie szybko stosowało te zmiany formatowania do zaznaczonych komórek.
tworzenie zaawansowanych działań i formuł
Użytkownicy mający doświadczenie w korzystaniu z formuł w programie Excel wiedzą, że za ich pomocą można wykonywać całkiem skomplikowane operacje. Jednak aby zostać ekspertem ds. formuł w programie Excel, należy poznać sposób używania formuł tablicowych. Za pomocą formuł tablicowych można wykonywać złożone zadania.
tworzenie i edycję dokumentów: Word, PowerPoint, Access i Excel
Jeśli często tworzymy pewnego typu dokumentu, na przykład miesięczny raport prognoza sprzedaży lub prezentacji z logo firmy, można zapisać go jako szablon, można użyć jako punktu początkowego zamiast ponowne utworzenie pliku od podstaw każdorazowo konieczność.
automatyzację powtarzalnych czynności
Automatyzacja często powtarzanych czynności umożliwia zwiększenie elastyczności firm przy zachowaniu ekonomicznej efektywności. Jednym z wyzwań dzisiejszych firm jest poprawa elastyczności firm przy jednoczesnym zachowaniu efektywności kosztowej. Jednym ze sposobów usprawnienia IT jest automatyzacja często powtarzanych czynności, obejmująca nie tylko infrastrukturę, ale również firmowe aplikacje
Każda usługa jest indywidualnie dopasowywana do potrzeb Klienta. Zapraszamy, więcej informacji pod numerem telefonu: 888 22 33 50 lub biuro@mdszkolenia.pl